پایگاه علمی دانشجویان معماری
ارِائه و دریافت کلیه پروژه های دانشجویی ، پایان نامه ، مقاله ، کتاب ، نرم افزار ، اخبار و... 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پروژه های معماری و آدرس architecture.uast.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فراخوان بین المللی مسابقه طراحی و معماری فاز دوم برج میلاد خرداد ماه سال گذشته برگزار شد که در نتیجه آن 31 معمار و شرکت معماری داخلی و بین المللی آثار خود را ارسال کردند که هیات داوران در مرحله نخست از میان 31 اثر، هفت اثر را به عنوان آثار نهایی انتخاب کرد که از میان این هفت اثر، سه اثر به عنوان آثار اول تا سوم انتخاب شدند.


طراحی فاز دوم برج شامل هتل و ساختمان اداری و تجاری بود که هیات داوران این مسابقه متشکل از هاشم هاشم نژاد، محمود گلابچی، کامبیز نوایی و محمد بهشتی پس از بررسی آثار ارسالی در نهایت ، زاها حدید ، شرکت مشاورین عرصه و شرکت طراحی و معماری از کشور چین را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم  معرفی کردند.
هیئت داوران هر سه اثر را قابل اجرا شدن در فاز دوم برج میلاد دانسته و  هم اکنون اجراکنندگان فاز دوم برج میلاد در حال مذاکره با سه نفر برنده نخست هستند تا در نهایت یکی از این سه اثر برای اجرای فاز دوم برج میلاد تهران انتخاب شود .
 
 
رتبه اول: زاها حدید
رتبه دوم: مهندسین مشاور عرصه
رتبه سوم: شرکت پیجینگ دیکانستراکشن
رتبه چهارم: علی اندجی گرمارودی
رتبه پنجم: مهندسین مشاور اثر
رتبه ششم: مهندسین مشاور طرح و آمایش
رتبه هفتم: مهندسین مشاور ابنیه نواندیش
 
 
 
رتبه اول:
 
 

 

رتبه دوم:

 

رتبه سوم:

 

 

رتبه چهارم:

 

 

رتبه پنجم:

 

 


رتبه ششم:

 

 

 

رتبه هفتم:

 

 

[ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:فاز دوم برج میلاد , برج میلاد, ] [ 13:50 ] [ حسن خلفایی , مهدی حسینی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

با عرض سلام از اینکه پایگاه علمی دانشجویان معماری را انتخاب نموده اید متشکریم . هدف ما ایجاد محیطی مناسب با محتوای علمی بالاست تا بتوانیم نیازهای علمی بازدید کنندگان خود را بر طرف نماییم. امیدواریم با عضویت شما عزیزان و به اشتراک گذاری دانش و اطلاعات خود ما را در رسیدن به این هدف یاری کنید. با تشکر
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 17728
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 101
تعداد آنلاین : 1